Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~radioswiat | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Zajączkowski adresLeszno zarejestrowany11.11.2008 @21:25:55 ostatnio na stronie15.07.2013 @10:52:12

Jestem całkiem normalnie zwariowany

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.zajaczkowski-photo.com OnetSkyperadioswiat Gadu-Gadu2879179
digarty81 komentarze455 posty na forum1

komputer / sprzęt
Pentax K10D i troche osprzetu

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~martines0    01.11.2011 @21:09:08
Nie ma za co masz fajne prace Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę
~mishmerkes    30.04.2011 @20:04:43
Bardzo bardzo dziękuję za opinie .. )
_______
wyraź się, nie dziękuj.
~PiotrekN    30.04.2011 @19:34:06
dziękuję
~mat87    30.04.2011 @12:58:55
Bardzo ładna galeria.
_______
Zapraszam na mój photoblog : http://foto-pasje.blogspot.com/
~gliderka    18.04.2011 @13:50:28
ja ja trochę rozjaśniłam, pewnie to dlatego...
dziękuję
_______
"oczy widzą, uszy - słyszą, a serce - i tak wie swoje"
~Ryba133    17.04.2011 @21:50:52
Dzięki za uwagi. Pozdrawiam
_______
Zapraszam do mojej galeri xD
~jacekni    01.03.2011 @22:10:23
również dziękuje, pozdrówka
~krawoj    05.02.2011 @21:29:26
Ciekawa galeria Obserwuję
( mam K20D )
~szymonnet    19.12.2010 @16:32:45
Dziękuję za komentarze, i pozdrawiam.
~LoKoChOjNiCe    07.11.2010 @00:16:05
....to jest wlasnie konstruktywna wypowiedz,powinienes sie domyslic co mialem na mysli.....pozdrawiam.PEACE
~goetie    30.10.2010 @23:57:26
dziekuje
~Kfiatushek    27.10.2010 @22:14:08
Pięknie dziękuję pozdrawiam
_______
~MrThom    24.10.2010 @20:51:02
Dziękuję za odwiedziny bardzo fajna galeria, sporo portretów. Pozdrawiam i życzę udanych kadrów
ostatnio edytowane: 2010-10-24 20:59:27
_______
Wszystko powinno się robić tak prosto, jak tylko to jest możliwe - ale nie prościej

~MarAdAnn    10.05.2009 @20:23:14
dziekuje i zapraszam jeszcze kiedys
~mariano77    02.04.2009 @15:10:15
Yo Yo Marcinie
_______
"Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić, aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali."
Don McCull
~incraQueen    28.02.2009 @11:26:35
Dziękuję
-remik    03.02.2009 @01:04:18
zdecydowanie powinienes tu częsciej bywać

obejrzyj jeszcze to, poleci jako nastepne: http://i2.fmix.pl/fmi348/bb7800c90013aa0b4987884d
~deilla    17.01.2009 @05:43:09
Tak samo sie tłumaczą matki, które bezkrytycznie dodają fotki swoich dzieci...:p
A fotografia to przede wszystkim sposób przekazu - i trzeba to robić jak najlepiej - bo inaczej możesz sobie wsadzić te zdjęcia tylko do albumu - tj. Wiesz że Sabina ma ładne nogi - ustawiaj ją tak by własnie te nobi były bardziej wyeksponowane - czytaj. bardziej elegancko. Nie musisz nam na każdej fotce przedstawiać modelki w całości - kombinuj z jej ustawieniem i kadrami
http://www.digart.pl/praca/2634027/Caro.html
http://www.digart.pl/praca/2425958/Sanitarium.html
http://www.digart.pl/praca/2053223/Zamaluj_mnie_.html

Jeżeli nie wiesz jak to robić - pogrzeb w necie, patrze jak inni to robią - a ja osobiście polecam ANTM na youtubie. Pozdrawiam.

~veinule    03.01.2009 @01:10:07
hehehe zaczepne:D
~KarolaJ7    03.01.2009 @01:05:45
a proszę,proszę ^^
pozdrawiam
_______
Serdecznie zapraszam do mojej galerii.
~basias    27.12.2008 @20:15:26
Pięknie dziękujępozdrawiam serdecznie
~radioswiat    26.12.2008 @16:53:46
proszę , cała przyjemność po mojej stronie i powodzenia
_______
i jaką to pieśń śpiewały syreny ?
~anusiag192    26.12.2008 @16:51:03
Dziekuje
~radioswiat    23.12.2008 @01:20:09
dzięki komantarza od takich wspaniałych artystów jak Ty zaczynam wierzyć ze moje prace są choć na tyle dobre ze są zauważalne pozdrawiam i wesołych świat .
_______
i jaką to pieśń śpiewały syreny ?
~radioswiat    23.12.2008 @01:17:48
i dokładnie tak jest hehe ,jestem pełen podziwu dla twoich prac
_______
i jaką to pieśń śpiewały syreny ?
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt